L’estiu ja és ací i, com cada any, volem celebrar la seua arribada amb un dels actes més especials del nostre calendari: el tradicional Concert d’Estiu.
La nostra Banda Sènior ha preparat amb molta il·lusió, esforç i dedicació un repertori variat, pensat perquè tots puguem gaudir d’una agradable vesprada de música a l’aire lliure. Serà una magnífica oportunitat per compartir la música, retrobar-nos i acomiadar junts un curs ple de bons moments.
Vos convidem a acompanyar-nos i a gaudir de l’últim concert del curs.
📍 Plaça d’Espanya de Rocafort
🕗 20.00 hores
Vos esperem per a donar la benvinguda a l’estiu amb molta música!

